.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انسداد راه‌های ورودی محمودآباد نیازمند مصوبه ستاد ملی کرونا
فرماندار محمودآباد گفت:انسداد راه‌های ورودی شهرستان محمودآباد نیازمند مصوبه ستاد ملی کرونا است.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا شریعت فرماندار محمودآباد در در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان با اشاره به حضور گسترده مسافران در سواحل و انتقاد شهروندان در خصوص عدم انسداد راه‌های ورودی شهر بروی گردشگران، گفت: انسداد راه‌های ورودی شهر نیازمند مصوبه ستاد ملی کرونا است و از اختیارات شهرستانی نمی‌باشد.

 

او در ادامه به ممنوعیت هرگونه تجمع در محل آرامستان‌های شهر پرداخت و افزود: برگزاری مراسم عزا و ترحیم و به دنبال آن هرگونه تجمعی در سطح آرامستان‌ها در شرایط وخیم شیوع این بیماری از نظر اخلاقی و اجتماعی و دینی هیچ گونه توجیهی ندارد چرا که خطرات بالایی دارد و  فضایی را فراهم می‌آورد که بیماری به دیگران انتقال یابد.

 

شریعت با اشاره به این واقعیت که دیگر نمی‌توان مراسم عروسی و عزا را به شکل گذشته برگزار کرد، گفت: بعضا شاهدیم برخی از شهروندان شهرستان اقدام به تخصیص هزینه‌های مراسمات فوق به امور خیریه از جمله تامین مایحتاج مراکز درمانی کرده که به سهم خودم از مردم خیرخواه و نیک اندیش محمودآباد و سرخ رود سپاسگزارم.

 

طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونای شهرستان ارایه خدمات به عروس و داماد‌ها از طرف آرایشگاه‌ها و همینطور صدور و چاپ کارت دعوت مراسم عروسی و عزا از طرف چاپخانه‌های سطح شهرستان تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.